Klar for å komme i gang med annonsering og konverteringer?

Jeg tilbyr 3 gode annonsepakker, og du kan forvente å doble resultatene dine på tre måneder.

ANNONSERINGSPORING

Her beskriver jeg 3 konkrete pakker jeg tilbyr, som retter seg mot aktører med forskjellig grad av kjennskap til annonsering på nett i dag.

Hvis du har et behov som ikke passer til noen av pakkene må du gjerne kontakte meg, også kan jeg foreslå en løsning for din situasjon.

Mine pakker

Felles for pakkene jeg beskriver nedenfor er at det ikke er noen forpliktelser eller kostnader for deg, utover innholdet i pakken du bestiller. Det er altså helt opp til deg om du vil fortsette samarbeidet etter første periode – og desto større grunn for meg til å jobbe hardt for å gi deg gode resultater.

Jeg tilbyr følgende tre pakker for øyeblikket:

  1. Kom i gang med måling (herunder ønskede hendelser og konverteringer)
  2. Oppsett av Google Ads og Facebook Ads + utforming av inntil 10 annonser
  3. Komplett pakke med oppsett av måling + utforming av annonser

Les detaljert innhold i hver pakke nedenfor.

Fyll ut kontaktskjemaet her hvis du ønsker å motta tilbud på pakkene for din bedrift.

Pakke #1 – Komme i gang med måling (herunder ønskede hendelser og konverteringer)

Du sikrer at analyse av nettstedet ditt kommer i gang. Dette er viktig, da data og innsikt blir bedre over tid. Jo før du kommer i gang med å analysere hvordan nettstedet ditt brukes, jo raskere kan vi bruke den dataen for å gjøre gode endringer i fremtiden.

Du får svart på hvitt tall på hvor mange som gjør det du ønsker de skal gjøre på nettstedet.

For eksempel: Hvis du får vite at 10% av de besøkende legger varer i handlekurven, men kun 1% faktisk sjekker ut og betaler – ja da ser vi et forbedringspotensiale umiddelbart.

Eller: Hvis veldig mange kikker på produktene, men få legger varene i handlekurven, så kan vi anta at det ikke er lett nok å handle/sjekke ut.

Hvis du ønsker å gå videre med å sette opp annonser senere så kan vi bruke denne innsikten som benchmark for å måle effekten av annonseringen i fremtiden.

Vet vi ikke hva dagens situasjon er, kan vi heller ikke måle hva som gir økning og resultater fremover.

Pakke #2 – Oppsett av Google Ads og Facebook Ads + Utforming av annonser

Du får en optimalisert og kjørende annonsekampanje, som er utformet etter 2021-standarder og følger annonseplattformenes algoritmer og råd.

Du får utformet inntil 10 forskjellige annonser, herunder overskrifter, ingresser og bilder osv. Dette er ikke nødvendigvis intuitivt og lett å gjøre om man skal gjøre det for første gang, og det er vanlig å gjøre mange nybegynnerfeil i starten.

Ved å sette dette bort til noen med erfaring fjerner du risikoen for at annonsekronene dine går til spille.

Pakke #3 – Komplett pakke med måling og annonser

En helhetlig gjennomgang og behandling av ditt digitale setup.

Vi måler status på dagens bruk av nettstedet, setter mål for den kommende kampanjeperioden, utformer annonser og kjører dem – og ikke minst; løpende status og rapportering på hvordan resultatene ser ut.

Resultatene merker du nok fortløpende i innboksen din eller i ordreoversikten, men du vil også motta svart på hvitt forklaring til hvorfor du ser økning.

Grunner til å sette bort annonsering i 2021

Hva kan du forvente av resultater?

Dette avhenger litt av hva de ønskede handlingene er, og i hvilket segment din bedrift befinner seg. Men generelt pleier jeg å si at du kan forvente en forbedring på mellom 1,5 og 2 ganger dagens tall, innen 3 måneder.

På lengre sikt, fra 3 – 12 måneder med løpende justering og utbedring, kan du forvente å se 3-4 x dagens tall.

For å sette oss mål og måle effektiviteten er det viktig at vi tar utgangspunkt i dagens nivå.

For eksempel: Vi kan finne ut at det i snitt er 10 stykker som tar kontakt med dere via nettstedet, per måned, i dag. Da kan dette brukes som utgangspunkt for å sikte mot 20 stykker per måned fremover. Vet vi ikke hva dagens situasjon er, kan vi heller ikke måle hva som gir økning og resultater fremover.