Annonsering

TjenesterAnnonsering

Gjennom effektiv annonsering kan du finne kunder, få mange påmeldinger eller bli synlig på nett.

Hvor skal vi annonsere?

Google Ads, Google Shopping, Facebook, YouTube, LinkedIn, Snapchat, TikTok?

Landingssider?

Har du en eksisterende landingsside som fungerer, eller skal vi lage en ny perfekt landingsside?

Grafiske elementer?

Noen av annonseplattformene krever grafiske elementer, og strengt tatt blir de fleste kampanjer mer effektive av at visuelle elementer bidrar til budskapet.

  • Utforme logofiler eller illustrasjoner i riktige formater
  • Finne eller lage videoer til annonsene

Tekst (eller "Copy")

  • Studere hva konkurrentene gjør
  • Se hvilke budskap andre bruker i annonsene sine
  • Drodle frem ord og setninger som kler din bedrift, basert på følelser, logikk, rasjonalitet og status
  • Utforme overskrifter og beskrivelser som er perfekt tilpasset Google Ads og Facebooks annonsesystem
  • Komme frem til de mest effektive CTA-ene (handlingsoppfordringer)

Kampanjeoppsett

  • Riktig antall annonsegrupper ("ad groups"), som betyr å dele de inn nesten for hvert søkeord vi jobber med
  • Flere annonser enn én per annonsegruppe, så vi kan teste forskjellige budskap
  • Differensierte URL-er i annonsene, så vi kan måle oss frem til hvilke landingssider som fungerer best

Søkeord (eller keywords)

  • Bruke tid på research og sammenligning av relevante søkeord for din bransje.
  • Jeg hjelper deg med å beslutte hvilke søkeord du bør gå for, og kommer med et komplett tilbud som gjør det lett for deg å si "Yes!"