OFA

På 30-tallet drev lokale jeger- og fiskeforeninger kultiveringsarbeid med oppdrett og fiskeutsettinger i egen regi. Dette kostet penger og man så raskt at et samarbeid måtte til for å dele kostnadene. Samtidig ble planene lagt for å gjøre fisket i Oslomarka mer tilgjengelig for allmennheten. Slik så Oslomarkas Fiskeadministrasjon (OFA) dagens lys i 1936.

OFA selger fiskekort, håndhever fiskeregler og tilbyr gratis utlån av båter. De ønsket seg nye nettsider, med enkel mulighet for å publisere og endre innhold.

Devices

Ny nettside

Helt nytt design og ny layout, med utgangspunkt i OFA sin kjernevirksomhet.

organize photos

Enkel publisering

Veldig brukervennlig publiseringssystem (CMS) i WordPress.

confirmed

Nettbutikk

Salg av fiskekort med WooCommerce-modul. Betalingsløsning fra Vipps og DIBS.

visual data

Analyse

Måling av trafikk og brukeradferd.

«Kjetil er rask og kompetent, og har samtidig vært en god sparringspartner til å finne nye og bedre løsninger for vår virksomhet. Kjetil har et behagelig og uformelt vesen, noe som har gjort det enkelt å samarbeide hele veien. Vi anbefaler Kjetil på det varmeste!»

Finn Hungerholdt
Daglig leder, OFA