Finn ut mer om noen av løsningene jeg har hjulpet kunder med.
Ny Bolig utvikler og realiserer boligdrømmer i Trøndelag. Deres ønske er å hjelpe sine kunder til å finne sin nye drømmebolig!
Oppdraget mitt var å lage nye nettsider som viste frem prosjektene på en god måte.
Løsningen er klar og konsis, og de besøkendes oppmerksomhet ledes rett mot objektene Ny Bolig ønsker fokus på. Et skjema lar interessenter melde seg på det enkelte boligprosjektet, slik at de kan bli oppdatert videre på akkurat de objektene de ønsker.
«Kjetil har levert nye hjemmesider på rekordtid med akkurat de funksjonene og design som var ønsket. Svarer kjapt på mail og utfører endringer umiddelbart. Meget godt fornøyd med å velge Kjetil som vår utvikler av digitale medier.»
– Tom Henrik Jacobsen, daglig leder, Ny Bolig Utvikling AS
AS Solregn er et autorisert regnskapskontor som holder til i flotte lokaler på Skytta i Nittedal. De er i dag 10 ansatte, og har ambisjoner om å øke omsetningen med 50% over en 5-årsperiode.
I en bransje som oppfattes som litt stiv og formell ville Solregn få frem at de er seriøse og nøyaktige, men samtidig opptatt av å smile og le underveis. At det er både morsomt og givende å jobbe med regnskap!
Leveransen min til Solregn inkluderte blant annet ny nettside og logo.
«Vi inngikk avtale med Kjetil Moen Nettservice for å få laget ny nettside, i tillegg til at vi ønsket rådgivning om markedsføring. Du føler deg som en prioritert kunde hos Kjetil! Han tar initiativ, kommer med kreative forslag og jobber virkelig sammen med kunden. Du føler deg trygg på at han kan dette. Vi satte også pris på kreative forslag innenfor de økonomiske rammer som var satt, og han leverte til tiden. Vi opplevde at Kjetil strakk seg utover det som var forventet.»
– Nina Sollie Anderssen, daglig leder og partner, Solregn
Galleri D40 er et anerkjent kunstgalleri i Oslo, etablert i 1972. De er spesialister på grafikk, både av eldre og nye kunstnere. Etter snart 50 år i bransjen har de opparbeidet seg solid erfaring med kjøp og salg av grafikk. De har over 2000 unike kunstverk til salgs av over 150 forskjellige kunstnere.
Tidlig i 2019 hadde D40 et stort problem: Det gikk ikke an å gjennomføre kjøp i nettbutikken. De trengte desperat en ny leverandør.
I løpet av noen korte uker fikk vi opp helt ny nettside og nettbutikk, akkurat i tide til en stor kampanje som var planlagt.
Resultatene har vært strålende siden.
«Kjetils første oppdrag for oss var en tilsynelatende umulig oppgave med meget kort tidsfrist. Han tok utfordringen på strak arm. Vi kan på det varmeste anbefale et samarbeid med Kjetil til andre, og vi er veldig fornøyde med arbeidet han har gjort for oss så langt. Han er hyggelig, initiativrik, imøtekommende, fleksibel, engasjert, tilgjengelig og lett å kommunisere med. Han har en unik evne til å finne meget gode og velfungerende løsninger på kort tid.»
– Kaja Danielsen, daglig leder, Galleri D40
På 30-tallet drev lokale jeger- og fiskeforeninger kultiveringsarbeid med oppdrett og fiskeutsettinger i egen regi. Dette kostet penger og man så raskt at et samarbeid måtte til for å dele kostnadene. Samtidig ble planene lagt for å gjøre fisket i Oslomarka mer tilgjengelig for allmennheten. Slik så Oslomarkas Fiskeadministrasjon (OFA) dagens lys i 1936.
OFA selger fiskekort, håndhever fiskeregler og tilbyr gratis utlån av båter. De ønsket seg nye nettsider, med enkel mulighet for å publisere og endre innhold.
I ettertid har jeg også utviklet en modul for fangstrapportering for OFA, slik at fiskere kan registrere fangster enkelt på mobilen.
«Kjetil er rask og kompetent, og har samtidig vært en god sparringspartner til å finne nye og bedre løsninger for vår virksomhet. Kjetil har et behagelig og uformelt vesen, noe som har gjort det enkelt å samarbeide hele veien. Vi anbefaler Kjetil på det varmeste!»
– Finn Hungerholdt, daglig leder, OFA
Ballade.no er en redaksjonelt uavhengig nettpublikasjon for og om norsk musikkliv. Siden 2000 har nettidsskriftet og avisen Ballade publisert egenproduserte artikler og lagt til rette for debatt om en lang rekke spørsmål knyttet til artister, komponister, låtskrivere, tekstforfattere, musikkbransje og organisasjonsliv.
Foreningen Ballade ønsket i 2020 nye nettsider, og leveransen har også inkludert leserundersøkelse, nyhetsbrev-integrering og løpende drift av nettsiden.